joi, 19 ianuarie 2012

Salata frantuzeasca


Astazi am facut salata frantuzeasca. O salata simpla si gustoasa, adica exact asa cum imi place mie!
Eu am imprumutat-o cu denumirea de salata frantuzeasca, nu stiu cat de corecta e, pentru ca sub denumirea aceasta gasesti o gama foarte variata de salate si nici una nu seamana cu alta.

Avem nevoie de:
- 3 morcovi fierti si taiati cuburi (pont: daca vreti ca morcovii sa fie mai aromati si sa fiarba mai repede, adaugati in apa in care ii fierbeti cativa stropi de ulei)
- 400 g mazare
- 2 mere acrisoare taiate cuburi
- o conserva de porumb
- 3 linguri de maioneza amestecata cu 3 linguri de iaurt gras sau smantana.

Procedura e foarte "grea". Se amesteca toate ingredientele si e gata salata.

Se prepara de obicei ca garnitura pentru friptura. Noi am servit-o cu peste, dar va spun sincer ca iti vine s-o mananci chiar si goala, atat e de buna!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu