miercuri, 4 ianuarie 2012

Primul meu tort acoperit cu pasta de zahar

Dintotdeauna mi-am dorit sa fac torturi care sa si arate bine, nu doar sa fie bune, dar am tot amanat momentul pentru ca mi se parea ceva foarte dificil. Am avut o tentativa de a face fondant din marshmallow si a fost un semi-esec: rezultatul a fost multumitor, dar m-am chinuit ingrozitor. Au mai trecut cateva luni, cand buna mea prietena Feli mi-a cerut ajutorul pentru a-i  face un tort Mickey Mouse lui Octavian, la implinirea celor 3 ani! Era o provocare muuuult asteptata! Au urmat cateva saptamani de studiu intens; oricand imi lasa Elena un ragaz de cateva minute cautam informatii despre torturile acoperite cu pasta de zahar. M-a ajutat foarte mult site-ul d-nei Viorica Dinu, viorica-torturi.ro, o doamna foarte talentata, dar si foarte dornica sa impartaseasca din experienta ei celor mai putin priceputi.
In cele din urma au iesit doua torturi: unul pentru Octavian si altul pentru Elena.
Eu zic ca incape loc de mai bine, dar copiii au fost foarte incantati. Si nu numai copiii! :) Acest lucru m-a incurajat foarte mult si am continuat, in dorinta de a progresa. Veti vedea in postarile urmatoare daca se vede vreun progres sau nu ! :)

Continutul torturilor a fost: blaturi de cacao de la reteta de Kinder Pingui, crema de ciocolata cu visine si crema de lapte condensat de la retea Milch Schnitte.


4 comentarii:

  1. Rebeca nu am cuvinte pt. talentul care ti la daruit Dumnezeu. Si eu de mult timp fac multe tipuri de torturi si dulciuri. De multe ori sunt solicitata de italieni pt. anumite ocazi sa le fac dulciuri dar nu tot deauna am timp. De mult timp am zis ca vreau sa incerc sa fac torturi cu pasta de zahar dar nu am avut curaj sa incerc am zis ca e prea greu de facut .Curajul si talentul tau ma facut sa ma hotarasc sa incerc si eu . Chiar am o solicitare de a face un tort unei italience pt. ziua de nastere a ficei ei care face un an am sa incerc . Spune-mi te rog ornamentele de pe tortul Elenei le-ai cumparat sau le-ai facut tot tu? Inca odata complimente si nu descuraja ai talent foart mare.
    --Ica Ciama

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ica! daca tu deja ai experienta, o sa ti se para floare la ureche! Si eu am ezitat multa vreme in privinta pastei de zahar, dar , cand in sfarsit am indraznit, am ramas surpinsa cat de simplu se lucreaza cu ea, inclusiv figurinele (si acestea tot din pasta de zahar le-am facut). Asa ca Spor la treaba! SA-mi spui cum ti-a iesit!

      Ștergere
    2. foarte frumoase torturile,probabil acum ai mai progresat si iti ies si mai frumoase!si eu am inceput de putina vreme sa lucrez cu pasta de zahar si te rog poti sa imi zici si mie cum ai obtinut culoarea negru fiindca cu colorantul de la Wl -lumea basmelor,nu se coloreaza pasta.multumesc anticipat si mult succes!

      Ștergere
    3. Culoarea neagra nu ai cum s-o obtii cu colorant....eu imi cumpar pasta gata colorata tot de pe lumea basmelor cand am nevoie de negru adevarat. la cat mai multe si frumoase torturi si tie!

      Ștergere