joi, 8 martie 2012

Cupcakes cu mure



Mai aveam in congelator o punga de mure si aveam chef de experimentat, asa ca am incercat vechea mea reteta de briose, dar de data aceasta cu mure.  Am mai adaugat o crema de smantana acra si un sirop din murele ramase si astfel le-am transformat in cupcakes.

Reteta de briose o gasiti aici, doar ca am folosit iaurt cu fructe de padure si mure congelate.

Crema am facut-o din 300 g smantana normala, acra, pentru gatit, 2 linguri de zahar pudra si o lingurita de gelatina hidratata si topita in 50 ml lapte.

Siropul e din 200 g mure topite inttr-o cratita cu 2 linguri zahar.

E o reteta simpla, improvizata din ce aveam prin frigider. Nu spun ca e perfecta, probabil ca era mai potrivita o crema de branza, dar merge de minute si gustul acrisor al smantanii in combinatie cu aroma murelor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu