vineri, 13 aprilie 2012

Fursecuri cu miere



Cred ca sunt unele din primele fursecuri preparate de mine, de una singura, acum multi-multi ani; mi-am adus aminte zilele trecute de ele si am zis ca ar fi bine ca printre atatea prajituri cremoase, sa fac si ceva mai potrivit pentru copii de Paste.

Daca vi se pare si voua o idee buna, avem nevoie doar de:
3 oua
150 g zahar pudra
200 ml ulei
3 linguri miere
o lingurita scortisoara
o lingurita bicarbonat stins in zeama de lamaie
faina cat cuprinde (aprox 600g )
samburi de nuca, migdale pentru decor

Batem ouale zu zaharul. Adaugam uleiul, mierea, scortisoara, bicarbonatul stins intr-o lingura de zeama de lamaie si in final faina. Chiar si dupa ce am adaugat 600 g faina, a fost destul de greu de lucrat cu aluatul, dar mi-am uns mainile cu ulei si asa am format bilute, pe care le-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Am asezat pe fiecare cate o migdala, pe care o puteti inlocui cu mac, susan, visine, nuci, ce vreti voi.
Se coc la foc mediu timp de 10-15 minute, pana incep sa se rumeneasca.
Pofta buna!



2 comentarii: