miercuri, 15 februarie 2012

Red Velvet Cupcakes



Desi nu sunt un fan al Valentine's Day, mi-am zis ca la urma urmei e inca o ocazie de a sarbatori dragostea noastra, asa ca am vrut sa marchez aceasta sarbatoare cu ceva special si .... rosu! M-am inspirat din reteta Marthei Steward si au iesit niste red velvet cupcakes foarte dragute; oricum ma atragea demult ideea unei prajituri rosii, cu textura de catifea.

Avem nevoie de:
2 oua
100 ml lapte
100 ml ulei
colorant alimentar rosu (2 linguri lichid sau 1/2 lingurita daca e gel)
150 g faina
150 g zahar
un praf de copt
un zahar vanilat
o lingura cacao

Pentru crema:
250 g mascarpone
200 ml frisca batuta
2-3 linguri zahar pudra

Pentru inceput amestecam ingredientele lichide: ouale, laptele, uleiul, colorantul si le mixam putin.
Separat amestecam faina, zaharul, praful de copt, vanilia si cacao. In final mixam impreuna ingredientele uscate cu cele lichide si compozitia optinuta o portionam in formele de briose sau in tava speciala, tapetata cu hartiute de copt. Nu umplem mai mult de trei sferturi dintr-o forma, pentru ca cresc foarte mult.
Se coc la foc mediu ( 180 grade) timp de 7 minute, apoi reducem temperatura la 150 grade, pentru inca 18 minute, aproximativ (faceti testul scobitorii, cel mai sigur)

Intre timp am preparat crema amestecand frisca batuta cu mascarpone si cu zaharul pudra. Se aseaza pe fiecare briosa folosind un dui mare, de metal, iar deasupra presaram miez dintr-o briosa.



Sper sa le incercati! Sunt bune, bune, si pe deasupra, arata si bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu