miercuri, 8 februarie 2012

Fursecuri cu ciocolata si stafide



Daca aveti pofta de ceva dulce, rapid de preparat, va recomand acesti biscuiti fini si deliciosi. Eu am facut doar jumatate de portie (o tava), in 20 de minute au fost gata.

Avem nevoie de :
200 g unt la temperatura camerei
2 oua
2+ 1/2 cani faina
o cana zahar brun
1/2 cana zahar tos
1/2 lingurita bicarbonat
o cana ciocolata maruntita sau fulgi de ciocolata
o cana stafide

Se amesteca toate ingredientele; eu am frecat prima data untul cu faina + bicarbonatul, apoi am adaugat zaharul si ouale, iar cand am obtinut o bila compacta am adaugat si ciocolata si stafidele. Sunt convinsa ca ies la fel si daca incepeti sa mixati untul cu zaharul, de exemplu. Important e ca ciocolata sa fie adaugata doar la final, ca sa nu se faca una cu aluatul (trebuie sa ramana bucatele).
Se formeaza turtite, care se aplatizeaza putin, apoi se dau la cuptor, intr-o tava tapetata cu hartie de copt, la foc minim, pentru 10-15 minute, pana se rumenesc usor pe margine. Chiar daca veti fi tentati sa le lasati mai mult la cuptor, fiindca nu vi se vor parea coapte, sa nu le lasati sa se rumeneasca de tot, fiindca vor deveni prea uscate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu