marți, 19 iunie 2012

Inghetata simpla


Cu ingrediente putine, obtineti un desert minunat de sezon:
5 oua
10 lg zahar
500 ml frisca
 arome sau fructe

De la aceasta reteta de baza, puteti crea propria reteta, adaugand diferite arome.
Se bat bine albusurile cu zaharul, adaugam galbenusurile frecate, apoi frisca batuta. Eu am impartit compozitia in trei: o parte am pastrat-o fara sa adaug nimic, in cea de-a doua parte am adaugat o lingura de cacao, iar in ultima am adaugat 200 g capsuni blenduite. Voiam sa obtin o inghetata in straturi, dar nu mi-a iesit planul, asa ca am avut in cele din urma o inghetata marmorata, dar extrem de aromata.
Se da la rece cateva ore, intr-o tava de chec tapetata cu folie alimentara.
Se scoate din congelator cu 5 minute inainte de servire, petru a putea fi feliata cu usurinta.



Sper sa o incercati si sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu